چطور طراحی لوگو اورجینال را از کپی تشخیص دهیم؟

طراحی لوگو اختصاصی کار ساده ای به نظر نمی رسد. سؤال مهمی که به طور معمول درباره لوگوها مطرح می شود این است که آیا تکراری هستند یا نه. یعنی از روی یک لوگوی دیگر ساخته شده و با کمی تغییرات به یک لوگوی جدید تبدیل شده باشد؟ در بسیار مواقع لوگوها شبیه هم هستند. طراح و گرافیست باید بتواند لوگوی خود را به خوبی تفسیر کند و بقیه هم همان تفسیر را از آن داشته باشند. لوگوها در هر صورت به هم شبیه هستند. شباهت آنها اجتناب ناپذیر است. حتی گاهی از نظر محتوا و مفهوم و رنگ بسیار به هم شبیه به نظر می رسند. 

 

مسئله اینجا است که نمی توان همه لوگوهای دنیا را دید تا از کپی نبودن آن مطمئن شد. کمک گرفتن از افراد حرفه ای می تواند در تشخیص این که لوگو جدید است یا نه کمک کننده باشد. هیچ کس به اندازه طراح ها و گرافیست ها لوگو ندیده است.

 

اگر خیلی اصرار دارید که لوگوی شرکت شما به هیچ لوگویی شبیه نباشد، کمی دور از منطق به نظر می رسد. می توانید برای داشتن یک طراحی لوگو متناسب با کسب و کارتان از طراحان ایران تایپیست کمک بگیرید. لوگوی مشابه برای کسب و کارهای بسیار مشهور در دنیا کم نیستند و بدون این که به هم دیگر ضربه ای وارد کنند مشغول فعالیت هستند. 

 

طراحی لوگو اورجینال,تشخیص لوگو اورجینال از کپی,طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو

 

انواع لوگوها و کاربرد آنها

طراحی لوگو دارای سبک های مختلفی است. هر گرافیستی پیش از طراحی باید درباره سبک مورد استفاده خود درباره یک لوگو کاملاً آگاهی داشته باشد. همچنین درباره آن با صاحب کسب و کار صحبت کرده باشد. لوگو می تواند مونوگرام باشد.

 

لوگویی که بر اساس تایپوگرافی ساخته می شود. در ساخت لوگو به این سبک از حرف اول یا حروف اول یا خلاصه حروف نام کسب و کار استفاده می شود. حروف امکان خلاقیت در طراحی را بالا می برند. به علاوه این که لوگوها به شکل تایپوگرافی هم طراحی می شوند.

 

این سبک به مونوگرام شباهت زیادی دارد. این لوگوها با استفاده از طراحی دستی یا شکل فونت ها ساخته می شود. نیاز به شناخت کامل حروف در این سبک بسیار مهم است. ضمن این که تمرکز کامل بر روی یک کسب و کار شده باشد.

 

طراحی لوگو می تواند مینیمال باشد. طراحی های مینیمال به دلیل نداشتن پیچیدگی طرفداران زیادی دارند. برخی از کسب و کارها نیازشان را در داشتن یک لوگوی تصویری می بینند. لوگویی که در آن از نمادها، آیکون ها، شکل ها، طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود. تصویرها همیشه سریع ترین راه انتقال مفهوم به مخاطب بوده اند. ماندگاری این لوگوها را بر ذهن مخاطب نمی توان منکر شد. ساخت لوگو با تصویر کار ساده ای نیست و نیاز به تبحر خاصی دارد.  

 

لوگو می تواند انتزاعی باشد. در طرح لوگو می توان از یک شخصیت نیز استفاده شود. حتی لوگو می تواند ترکیبی از تصویر و لوگوتایپ باشد. در لوگو می توان از ترکیب یک آیکون یا شکل یا فونت در داخل آن استفاده کرد. لوگوها حتی می توانند سه بعدی باشند و از در ساخت آنها از قواعد پرسپکتیو پیروی شود. 

 

لوگوی مناسب هر کسب و کار چیست؟

در طراحی لوگو مهم است که به نوع کسب و کار توجه شود. لوگوها در شناساندن برندها نقشی بسیار مهم دارند. گرافیست پیش از این که دست به طراحی بزند، باید کسب و کار را به خوبی بشناسد. باید اطلاعات کافی درباره نوع خدمات و محصولات به دست آورد. باید بتواند یک تعریف کلی در ذهن خود داشته باشد. با این تعریف کلی است که می تواند یک لوگو طراحی کند.

 

لوگویی که تناسبی با کسب و کار نداشته باشد می تواند آسیب رسان باشد. لوگویی که بدون آگاهی شبیه به لوگوی یک کسب و کار دیگر ساخته شده است ممکن است آسیب زننده باشد. لوگوها وقتی می توانند به بهترین شکل نقششان را در کسب و کار بازی کنند که متناسب با آن طراحی شده باشند. به همین دلیل هم نیاز است که برای این کار از افراد حرفه ای استفاده شود. گرافیست های ایران تایپیست در این زمینه تجربه بسیار زیادی دارند.  

 

لوگوی شرکت,طراحی لوگو,انواع لوگوها و کاربرد آنها

لوگوی ارزان

 

بهترین طراحان لوگوی آنلاین

طراحی لوگو به صورت آنلاین هم سفارش داد. در ایران تایپیست طراحان و گرافیست هایی از همه جای کشور مشغول فعالیت اند. افرادی که سال ها است در این زمینه فعالیت می کنند. شما حتی اگر در خارج از کشور هم باشید، می توانید لوگوی کسب و کار خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

برای آنها که دسترسی به گرافیست های حرفه ای ندارند، بهترین راه استفاده از طراحانی است که در این مجموعه می توان به صورت آنلاین با آنها در ارتباط بود. اعتماد کردن و اطمینان داشتن برای سفارش آنلاین یک اصل مهم است. یکی از راه های کسب اطمینان دیدن نمونه کارهای موجود در وب سایت است. صحبت کردن با مشتری های قبلی می تواند راه دیگری برای جلب اعتماد باشد.  

 

لوگوی ارزان و اورجینال با اتود رایگان

طراحی لوگو در ایران تایپیست مزایای دیگر هم دارد. اتود کار در این مجموعه رایگان است. معمولاً اشخاص برای داشتن لوگوی شخصی نمی توانند هزینه زیادی را پرداخت کنند. به راه انداختن یک کسب و کار کوچک شخصی در ابتدای کار ممکن است به لوگو نیازی نداشته باشد. اما همین کسب و کارها هم در گذر زمان به لوگو نیاز خواهند داشت. لوگویی که بیان کننده خدمات و محصولات آنها باشد. هزینه زیادی هم بابت آن صرف نشده باشد. حتی برای کسب و کارهایی که در اینستاگرام شکل گرفته اند نیز لوگو مورد نیاز است. مخاطبان به کسب و کارهایی که عکس پروفایل آنها یک لوگو است بیشتر از بقیه اعتماد می کنند. 

 

طراحی لوگو مینیمال,لوگوی مناسب هر کسب و کار,لوگوی ارزان

بهترین طراحان لوگوی آنلاین

 

طراحی لوگو در 1 ساعت

طراحی لوگو حتی در یک ساعت هم امکان پذیر شده است. اگر بنا به هر دلیل زمان زیادی برای طراحی لوگو ندارید و نمی خواهید به هیچ وجه از لوگوهای کپی استفاده کنید، می توانید به نشانی https://irantypist.com مراجعه کنید. گرافیست ها در این مجموعه آزمون های سختی را برای استخدام پشت سر گذاشته اند. همگی قابل اعتماد هستند و در زمان مقرر کار را تحویل خواهند داد. هزینه کارهای فوری با کارهایی که مشمول زمان بیشتری هستند متفاوت است.  

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها

بایگانی‌ها